piątek, 22 czerwca 2012

Pastelove .

Chyba każdy tej wiosny pastel - love , ja również . Takie jasne odcienie napawają optymizmem , odmładzają i wyglądają dobrze chyba przy każdej okazji . Chciałam Wam zaprezentować moją wersję tego trędu , mam nadzieję że się Wam spodoba .



Bluzka -JesteśModna
Spódnica - nn
Buty - Stylowe Butki
Kopertówka - Fiorelli




















Jeśli Wy tej wiosny również LOVE,  to mam dla Was pierwszy konkurs !!!

Zasady są banalne :
- należy dodać simplechill do publicznego obserwowania
- wysłać na simplechill@op.pl swoją wersje stylizacji na Pastelove

TYLE!

W konkursie moga brać udzieł Wszyscy - nie tylko właściciele blogów !


A do wygrania ....LOVE - nie inaczej !







Srebrna Zawieszka Charms firmy YES z srebrnym łańcuszkiem !!!! 

Czekam na Wasze stylizacje i życzę powodzenia !

Do miłego !!!!