poniedziałek, 11 czerwca 2012

Kolorowo.

Osobiście nie znoszę ciemnych kolorów, a czarnego w szczególności. Czarny kolor jest dla mnie dopuszczalny tylko na wielkie i oficjalne wyjścia , na inne okazje wybieram  jasne i wesołe kolory. Według mnie mają również działanie terapeutyczne podczas takich deszczowych dni jak dzisiejszy.
Jeśli chodzi o dzisiejszy zestaw to łatwo zaliczyć przy takich spodniach wpadkę , zwłaszcza przy moim wzroście , dlatego też założyłam dopasowaną marynarkę dla kontrastu z szerokim dołem. Efekt- mam nadzieję że się spodoba .W takim stroju poniedziałki już przestają być takie straszne : )  Zapraszam do oglądania zdjęć .


Marynarka - Vera Luci
Spodnie - ECHO
Podkoszulka- Calzedonia
Torebkę już znacie.





 







Bransoletka - Chrms Apart.
Naszyjnik z serduszkiem - Apart.