poniedziałek, 4 czerwca 2012

Mięta.

Tą sukienkę kupiłam od razu i to bez przymierzania . Zachwycił mnie nie tylko jej kolor ,ale również jej prosty i uniwersalny uważam fason, oraz super miękki materiał - jednym słowem wszystko ! Od tamtej pory ubieram ją tak często jak się tylko da , co zresztą widać , bo materiał może i jest przyjemny i miękki , ale niestety w praniu lekko zaczyna się rozciągać. Na pewno będą ją nosić do tzw . zdarcia .
Co do biżuterii to zaryzykowałam , ale wydaje mi się że akurat tutaj nie wygląda zbyt wulgarnie- przynajmniej mam taką nadzieję !
Jest deszczowy poniedziałek , ale pamiętajcie że ten tydzień nie będzie aż taki długi : )) - szklanka tym razem jest do połowy pełna !





Sukienka - Vera Luci
Buty - Stylowe Butki
Biżuteria - H&M















W tym tygodniu Boże Ciało , co ja ubiorę na procesję ?



Pozdrawiam !