środa, 13 czerwca 2012

Pastele-trele-morele.

O pastelach wszędzie głośno , są bardzo modne !!! Chcę pokazać Wam moją sukienkę - tak , jest to sukienka - w której obskoczyłam już chyba wszystkie możliwe imprezy rodzinne i nie tylko . Plis i ten kolor - moim zdaniem do tego można dopasoać dosłownie wszystko ! Wiem że znów ryzykuję nosząc taką długość 3/4 przy moim wzroście , ale ona tak bardzo mi się podoba, że wciąż ją zakładam. Poza tym , jak już wiecie - przyjechała babcia Stasia , trzeba było zakryć kolanka : ) 
Dodałam nieco żywych kolorów jako dodatki żeby nie było zbyt mdło.

Mam nadzieję że się Wam spodoba .





Sukienka - Vera Luci
Sweterek - H&M
Torebka- H&M
Buty - New Look
Biżuteria - H&M










Nie , nie mam takiego koloru oczu - a szkoda ! W tym miejscu jest wyjątkowe światło i na zdjęciach moje oczy tak właśnie nienaturalnie wyglądają , tutaj dodatkowo odbija się kolor od bluzki : ) .





Dlatego właśnie większość zdjęć robię w tym miejscu : )




Pozdrawiam !!!