niedziela, 24 czerwca 2012

Pamiętam te czasy ....

Pamiętam te piękne czasy, kiedy po każdej sobotniej imprezie mama pozwalała wyspać się minimum do 11 , potem wstawałam , brałam dłuuuugą kąpiel , na stole czekał już obiad , a po obiedzie spotkania i znów zabawa do białego rana ....Achhhh, pamiętam te czasy ...

Teraz, niezależnie czy sobota kończy się w sobotę czy już w niedzielę , mam taki osobisty budzik , który o 8 rano woła "jeść" a o 10 chce pograć w piłkę !  

ŻYCIE !!!

Tym razem mój mąż postanowił uwiecznić na zdjęciach moje poranne niedzielne zmagania z rzeczywistością ! Zapraszam do obejrzenia zdjęć pt. " tym starzy różnią się od młodych , że ci drudzy w niedzielę rano śpią " . Pozdrawiam.









Bokserka - New Joker
Szorty - Zara
Zegarek - Timex ( męża: )
Torebka - Rock me
Buty - CCC
Czapka - syna : )




















Do miłego !!!