sobota, 2 czerwca 2012

Jest weekend, jest impreza!

Był dzień dziecka - jest i dzień mamy ! Co prawda z lekkim poślizgiem , ale zawsze to coś : ). Umówiłam się z koleżankami na wieczór , więc pierwsza moja myśl dziś rano to - w co ja się do ........ ubiorę !? To nie jest byle jakie wyjście tylko wyjście z KOLEŻANKAMI więc strój powinien być modny ale jednocześnie na tyle prosty , abym mogła powiedzieć z moją wrodzoną skromnością że "coś tam na siebie szybko włożyłam " : ) . Asymetria jest i modna i wygodna , a czerń - wiadomo - klasyk który zawsze się sprawdza . Co do spódniczki to jest uszyta przez moją niezastąpioną krawcową - Panią Lorkową i tylko dlatego, że nie mogłam znaleźć odpowiedniego koloru w sklepach. Efekt końcowy bardzo mnie zadowolił , a Was? 

Pozdrawiam i życzę udanego wieczoru ! Mój będzie zwariowany : )) . 




Bluzka- Terranova
Buty - CCC
Torebka - Lantadeli
Kolczyki - Apart











Wracaj tu !!! Poczekaj , ja cię złapię ! 


No to co , do jutra mężu !!!