sobota, 16 czerwca 2012

Hej marynarzu!

Witajcie! Wspaniała pogoda - prawda?! Kiedy pojawi się ten post, ja będę zajadać się pysznościami z grilla mojej siostry i obie wraz z całymi rodzinami będziemy kibicować " Naszym" : ) Czy Wy również jesteście aż tak podekscytowane jak ja?  Mało tego - jestem przekonana o wygranej !!!

Ale do rzeczy- dziś upał na jaki długo czekałam- uwielbiam taką pogodę. Wyciągnęłam z szafy kombinezon i ku mej uciesze zmieściłam się jeszcze w niego : )))  Kupiłam go dość dawno temu i czekał na taki upalny dzień jak dziś, a że jest z bawełny, to nadaje się idealnie. Trochę się obawiam czy nie podkreśli zbytnio moich - nazwijmy to niedoskonałości figury - ale co tam !!!Dla odwagi założyłam moje ukochane czerwone szpile, a to jeden z tych zakupów, po których człowiek może i ma debet na koncie- ale zdecydowanie są tego warte!

Życzę Wam udanego wieczoru i wspaniałych emocji podczas meczu !








No i powiadasz że ile mam lat dziecino?!
















Do miłego !!!