czwartek, 28 czerwca 2012

Neo - Klasyk .

Wczorajsza spódniczka Wam się spodobała - dziękuję, jest mi niezmiernie miło. Była to moja pierwsza zabawa z maszyną , ale na pewno nie ostatnia  : )

Co do ubrań, ich zakupu i chorych wręcz cen to temat rzeka. Zgodzicie się chyba że nie sposób być "na bieżąco ", podczas gdy istnieje tzw. normalne życie czyli rachunki, żywność, kino, teatr, książka ...czyli masę rzeczy oprócz ubrań. Ciekawa jestem jak Wy sobie z tym radzicie, jakie macie sposoby na to, aby nie pozostawać w "modowym tyle" przy jednoczesnym starciu z rzeczywistymi i często-gęsto dużo ważniejszymi potrzebami dnia codziennego.



Jednym z moich sposobów jest kupowanie tak zwanych bezpiecznych rzeczy , czyli takich , które pasują do "wszystkiego".  Wiecie już że w pracy muszę wyglądać w określony, bardziej elegancki sposób, a po pracy wręcz przeciwnie - pozwalam sobie na luz. Między innymi dlatego ważna jest dla mnie uniwersalność mojej garderoby i tak też staram się ją komponować.



Przykład ? Proszę bardzo - ostatnio zakupiona koszula ! Tutaj pastelove na spotkanie z koleżanką na coffee : ))



A tutaj do pracy !!!  





Zwykły czarny garnitur nie musi być nudny !!! Wystarczy trochę koloru i szczypta fantazji - gotowe !





Czarna klasyka - spódniczka o garnituru - Deni Cler
Koszula - Jesteś Modna
Kopertówka - Bershka
Buty - nn
Kolczyki Perły - Apart











Mam nadzieję że Wam przypadnie do gustu !!!



Przypominam o konkursie tutaj  - czekam na Wasze zgłoszenia - na razie mam dwa ( git) : )))

Tłumu nie ma : ))) !



Do miłego !!!