wtorek, 5 czerwca 2012

Panterka .

Moja figura nie jest już , niestety , figurą nastolatki , dlatego tym bardziej cenię sobie ubrania które po włożeniu mają nieco więcej do zaoferowania , jak tylko wygląd . Tak jest właśnie z tą sukienką . Ma ,według mnie, idealną jak dla moich nóg długość, fantastycznie układający się na ciele materiał , oraz - co chyba najistotniejsze dla mnie - posiada doskonale wyszczuplający talię fason ! Według mnie niedoskonałości figury są oczywiście zjawiskiem jak najbardziej ludzkim i naturalnym, ale to nie jest od razu powód do eksponowania ich. Dlatego jeśli wstanę zbyt późno, albo po prostu w złym humorze ( co automatycznie przekłada się na spadek i tak już mocno zachwianego wskaźnika pewności siebie ), staram się po prostu "przykryć" te chwile słabości czymś wygodnym, ale i z charakterem. Jeśli dodatkowo zjem podwójną porcję spaghetti na kolacją dnia poprzedniego , przewiązuję całość paskiem i mam ( oczywiście optycznie : ) 2 cm w pasie mniej . Ot co !


Sukienka -ECHO
Buty- Atmosphere
Torebka - (niestety nie moja) Siostry.
Biżuteria- Kruk
















Pozdrawiam!