środa, 24 października 2012

Uśmiechnij się !

Witajcie !!!


Nie, nie - mój post nie zacznie się dziś od słów że jest szaro i ponuro, że jest zimno i nie mam ochoty ani na stylizacje, ani tym bardziej na zdjęcia, że masakra bo zapowiadają pierwsze śniegi, że szkoda że lato się skończyło a ceny w Mango takie wysokie ! Nie , nie !!! Mój post rozpocznę - uśmiechnij się i choć na chwilę nie myśl o tym, że za kilka dni zniszczysz swój cudowny manicure skrobiąc rano szyby w samochodzie : )


UWAGA !!!

Zalecana muzyczka przy oglądaniu .








Moje lenistwo jest jak liczba 8 ,
gdy sie położy staje się nieskończone .








Wtorek po zajęciach - weekend .















Pieniądze są jak pszczółka Maja -
" są gdzieś , lecz nie wiadomo gdzie " .
















Oraz moje motto dla Was na dziś :









Pozdrawiam i życzę dużo uśmiechu  !!!!