niedziela, 21 października 2012

Koncertowo.

Witajcie !
Tak piękna pogoda nie sprzyja mojej aktywności blogerskiej, ale sprzyja licznym spacerom i zaliczaniem coraz to innych wydarzeń kulturalnych. Dziś również wybieram się z siostrą do teatru, ale dopiero zacznę się "stroić" na tę okoliczność, dlatego zdjęcia pojawią się pewnie następnym razem.
Dzisiaj zdjęcia z wydarzenia, w którym miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w zeszłym tygodniu, a mianowicie z koncertu zespołu Dawida Podsiadło . Nie dość że sam cel był szczytny, bo zebrane pieniądze przeznaczone były w całości dla chorej Julii, to sama artystyczna strona tego wydarzenia była swoistą ucztą dla moich uszu ! UWIELBIAM, uwielbiam, uwielbiam głos tego chłopaka! Od samego początku trzymałam za niego kciuki i już wtedy obiecałam sobie, że na pewno kupię jego płytę.







Jego wrażliwość muzyczna przemawia do mnie w 100 % , a możliwość posłuchania jego śpiewu na żywo , tylko utwierdziła mnie w przekonaniu, że mamy do czynienia z prawdziwym talentem.

Nagrałam krótki filmik, ale jakość jest bardzo marna, dlatego przypomnę Wam chociaż urywek jego wybitnego występu w X factor.




...komentarz jest zbędny ...


Uwierzcie - na żywo brzmi jeszcze lepiej !!! Ukłony dla Twojego geniuszu młody !!!





A oto w czym wybrałam się na ten koncert :


















Sukienka - Vera Luci
Kurtka- New Joker
Buty - allegro ( zakupione dzięki Silver : )))















...

But don't you remember, don't you remember?
The reason you loved me before,
Baby please remember me once more.

When was the last time you thought of me?
Oh have you completely erased me from your memories?
I often think about where I went wrong
The more I do, the less I know.


...









Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli !