czwartek, 8 listopada 2012

Futrzany beż.





Witajcie !



Oficjalne wyjścia wymagają oficjalnego stroju, i nawet jeśli ktoś nie przepada za takim stylem, to czy chce czy nie, musi się z tym twierdzeniem zgodzić. Warto mieć wtedy w swojej szafie coś, co będzie wizytowe ale nie sztuczne, eleganckie, ale nie nudne. Moja propozycja to żakard, ostatnio wracający do mody. Aby nieco złagodzić efekt (sukienka sama w sobie bardzo dodałaby mi lat) założyłam bawełniany sweterek z futerkowym kołnierzem i wysokie szpilki. Całość przykryłam prostym i klasycznym beżowym płaszczykiem. Mam nadzieję że moja propozycja na typowo oficjalne wyjścia, przypadnie Wam do gustu.








Płaszcz - Tutaj
Sukienka - nn
Torebka - Vintage
Buty - Tutaj
Sweter - Atmosphere






















Pozdrawiam i życzę udanego, oficjalnego dnia !!!