wtorek, 14 sierpnia 2012

Sopot.

Witajcie.


Po obejrzeniu tych zdjęć na pewno nie będzie wątpliwości gdzie spędziłam wakacje. Sopot - piękna i pełna uroku nadmorska miejscowość . Od czasu kiedy byłam tam ostatnio zmienił się nie do poznania. Wybrałam to miejsce głównie ze względu na moje dziecko (chcę aby wakacje nie kojarzyły mu się tylko z palmami ) ale okazało się, że Sopotem zachwyceni byliśmy wszyscy .










Klimat Sopotu jest niepowtarzalny - cudowna , szeroka i codziennie sprzątana ( !!! ) plaża…












…na każdym kroku masę urokliwych kawiarenek , mających nie tylko (prawie : )) tak samo wyśmienitą kawę jak w Krakowie…














…ale również doskonałą muzykę na żywo nadającą naprawdę niepowtarzalny klimat tego miejsca .






Dla mnie największe wrażenie zrobiła architektura . Piękne , w większości doskonale odrestaurowane zdobienia kiedyś starych budynków a dziś cudownie zdobiących miasto kamienic.








No i oczywiście sławne Molo – cudownie  romantyczne , momentami melancholijne, inspirujące  










Kochani , Sopot jest przepiękny !!! Na pewno godny polecenia i ani chwili nie żałowałam swej decyzji , przyznaję nieco ryzykownej biorąc pod uwagę pogodę , która jednak okazała się momentami nawet nad wyraz łaskawa .

 To by chyba oznaczało że zasłużyłam na ten urlop : )










Pozdrawiam!