środa, 22 sierpnia 2012

Poranki Kasi Tusk.

Śniadanie to podobno najważniejszy posiłek dnia - jeśli tak, jest to ja jestem najbardziej niezdrową osobą na świecie ! Nigdy nie jadam śniadań - zwyczajnie nie mam na nie czasu, a poza tym, głodna jestem dopiero 2-3 godziny po przebudzeniu.







Na wakacjach oczywiście rzecz ma się zupełnie inaczej . Wtedy człowiek żyje innym życiem i pozwala sobie na luksus zjedzenia normalnego śniadania, o dowolnej porze , nie spiesząc się, nie myśląc o niczym...


Postanowiłam uwiecznić na zdjęciach ten na prawdę niecodzienny widok !















A więc to tak wyglądają poranki Kasi Tusk ? ! : )))












Po tak rozpoczętym dniu mozna tylko ....go zakończyć - nie byłam w stanie się ruszyć !!!







Widzicie ten brzuch ???





: ))))))


Pozdrawiam !!!