niedziela, 2 grudnia 2012

Zimka.



Witajcie !


Niech Was nie zwiedzie to piękne słoneczko - zimno jak diabli !!!



Żyjecie jako po andrzejkach ? Ledwo , ledwo : ))
Coś ciekawego wyszło Wam z wosku ? Mnie wyszedł pies i mam tylko nadzieję, że nie jest to przestroga typu "zejdziesz na psy " :))). Zawsze to lepiej niż świnka mojej siostry, którą, jak stwierdziła, powiesi na lodówce ku przestrodze :). Oj, wesoło!

 

Dzisiaj bardzo normalnie i znacznie wygodniej. Moda na oversize na dobre zagościła i w sklepach, i w mojej szafie. Znacie już jej srebrną wersję , teraz czas na złotą. Co do białych spodni to zdania są podzielone, czy można je nosić zimową porą, ale ja jestem zwolennikiem " noszenia bez barier "- czyli w skrócie tego, że nosimy to co chcemy, a nie to co dozwolone. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.




Przyjemnej niedzieli Kochani !





















 
 
 
 
Do następnego Robaczki !!!