piątek, 7 września 2012

Paulinka.

Zostałam kilka razy "otagowana " - cokolwiek to znaczy . Nie odpisywałam ponieważ pytania wydawały mi się dość - przepraszam " tendencyjne"  jak na mój ...wiek. Przyznacie chyba że odpowiadanie na pytanie typu " jak się uczysz " ; " kim chcesz być w przyszłości " albo " czy "blog to Twoje całe życie " w moim przypadku mija się z celem .

Rozumiem jednak, że aby być czytelnikiem mojego bloga powinniście wiedzieć o mnie kilka rzeczy , aby w przyszłości nie oceniać mnie tylko poprzez pryzmat zawartości mojej szafy .

Kilka dni temu dostałam jednak "weny" ( dziękuję Ewcia : * )  i oto kilka prawd o mnie :


Ja:


Nie czytam żadnych instrukcji. Wciskam guziki, aż zadziała.
Nie potrzebuje alkoholu, żeby narobić sobie obciachu. I bez alkoholu daję radę:-)
Nie jestem rozkapryszona, tylko "emocjonalnie elastyczna"!
Najpiękniejsze słowa świata: "Idę na zakupy" :-)
Nie mam żadnych dziwactw! To są "special effects"!



Uważam że :


Kobiety powinny wyglądać jak kobiety, a nie wytapetowane kości!
Przebaczyć i zapomnieć? Ani nie jestem Jezusem, ani nie mam Alzheimera!
Jestem aniołem, a gdy się mi podetnie skrzydła, lecę dalej - na miotle! Bo w końcu jestem elastyczna!!!
To nie jest żaden tłuszcz! To "erotyczna powierzchnia użytkowa"!
Gdy Bóg stworzył mężczyznę, obiecał, że idealnego faceta będzie można spotkać na każdym rogu....a potem uczynił ziemię okrągłą.




Dajcie znać jakimi kobietkami Wy jesteście , co Was bawi a co wnerwia , no i czy Wy również uważacie że jeśli faceci są z Marsa ... to niech tam do cholery wracają !!!!!





Może tylko za wyjątkiem kilku Panów

David'a Beckham'a











Bruce'a Willis'a









i mojego, od lat faworyta -

Sean'a Connery'ego









... ale też tylko z możliwością reklamacji do lat pięciu  : )




I jeszcze jedno - w najnowszym Hot znajdziecie kupony rabatowe na ten weekend ( od 8 do 9 .IX) nawet do 30% !!!!


Tak więc ....





...ja się wybieram  !!!







Trzymajcie się ciepło i wesoło !