czwartek, 13 września 2012

Nie zatrzymuj mnie , bo nie zatrzymasz mnie ...

Jedynym kolorem na jesień, jaki przypadł mi do gustu, jest granat. Nie wiem czy kiedykolwiek przekonam się do koloru bordowego czy zielonego, ale granat będzie się pojawiał na pewno. Granat jest ponadczasowy, elegancki i najweselszy z najsmutniejszych : )) Tą marynarkę mierzyłam chyba ze sto razy zanim ją kupiłam, ale w sumie nie żałuję. Spodnie kupione dość dawno ale czekały aż " cos wymyślę". Wiem, że nie każdemu podoba się noszenie takich spodni z odkrytym pasem i gumką, ale mnie to w ogóle nie przeszkadza, wręcz przeciewnie, bardzo mi sie to podoba.
 Myślałam żeby do całości dodać białą bokserkę albo koszulę , ale pomysł wydał mi się zbyt banalny, dlatego ostatecznie wybrałam paseczki .



Zobaczcie i sami oceńcie czy dobrze wyszło.






Marynarka - Mohito
Bluzka - Orsay
Spodnie - Tally Weijl
Buty - Zebra
Torebka - nn





















Pozdrawiam!!!!