środa, 25 lipca 2012

ZTS.

Zrób to sama , a nie żadne DIY – grrrrr- takie zapożyczenia strasznie mnie irytują !

 Do rzeczy .

Odkąd pamiętam chciałam nauczyć się szyć . Już jako mała dziewczynka dostałam maszynę do szycia na korbkę i myślę że już wtedy  nie był to przypadkowy prezent. Teraz, na pożyczonej maszynie od mojej mamy, próbuję swych sił jako krawcowa: ) .  Tą spódniczkę widziałam  w wielu sklepach – Zara , Assos , ECHO … ale cena mnie skutecznie odstraszała, tym bardziej, że ubiorę ją może trzy , cztery razy i nadejdzie jesień.  Postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce ( dosłownie ) i  oto  efekty mojej pracy :







Spódniczka okazała się idealnie wyszczuplić moją talię oraz optycznie wydłużyła nogi . To chyba oznacza że te całe 19 zł nie poszło na marne : ))















Zafascynowana własną oszczędnością pozwoliłam sobie na zakup nowej kopertówki : )))








Jestem zadowolona z efektu końcowego na tyle , że chyba zainwestuję w kolejne materiały.
Was również zachęcam do ZTS bo...
materiał - 19 zł
czas - jedno popołudnie
satysfakcja - bezcenne !!!!







Spódnica - uszyta
Koszula - Jesteś Modna
Torebka - Assos
Buty - Stylowe Butki








Pozdrawiam !!!!